A GIMA Szolnok Ipari Park Kft. innovatív felhő alapú telekommunikációs szolgáltatását ajánlja Önnek ha…
– az Ön vállalkozása dinamikusan bővülő és fejlődő kis-, közép- vagy nagyvállalat
– nem szeretne olyan felesleges szolgáltatások után is díjakat fizetni, amelyeket nem használ ki
– szeretné, hogy havi telefonos költségei előre tervezhetőek és kiszámíthatóak legyenek
– igényli, hogy telekommunikációs szolgáltatását egyszerűen, gyorsan, és ha szükséges akár önállóan is adminisztrálhassa
– fontos Önnek a skálázhatóság és a használat alapú számlázás
– munkatársai egyaránt dolgoznak az irodából, otthonról, vagy útközben (okostelefon támogatás)
– call centert, ügyfélszolgálati irodát, helpdesket üzemeltet
– piackutatást vagy marketing tevékenységet végez
Szolgáltatásunk egy olyan digitális, IP alapú megoldás amelynek használata során az alábbi biztosított funkciók előnyeit élvezheti ki.
– Kliensek és kapcsolattartók online felületen történő adminisztrálása és kezelése
– Applikációs modulok integrálásának lehetősége a rendszerrel
– Audio konferenciák kezelése, adminisztrálása (konferencia kontroll funkcióval)
– Automata híváskezelő és híváselosztó
– Intelligens, személyre szabható menürendszer
– Automata recepció
– Hívás parkoltatás
– Nyitvatartási időkhöz kötött speciális kondíciók
– Hívások kezelése kialakított szabályzatok alapján (a rendszer digitális analízissel képes szétbontani a hívásokat és a beállított szabályoknak megfelelően kezelni őket.)
– Csörgési csoportok kialakításának lehetősége (ügynöki munkát végző, call centeres, helpdesk munkatársak önálló csoportosítása)
– Teljes kimenő és bejövő híváslista
– Klienseken belüli önálló alirodák, alfiókok beállítása
– Számhordozás, hangposta, hangfelvétel
Amennyiben érdeklődik szolgáltatásunk iránt, kérem vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal az alábbi elérhetőségeken: