A GIMA Szolnok Ipari Park Kft. innovatív felhő alapú telekommunikációs szolgáltatását ajánlja Önnek ha…

–          az Ön vállalkozása dinamikusan bővülő és fejlődő kis-, közép- vagy nagyvállalat
–          nem szeretne olyan felesleges szolgáltatások után is díjakat fizetni, amelyeket nem használ ki
–          szeretné, hogy havi telefonos költségei előre tervezhetőek és kiszámíthatóak legyenek
–          igényli, hogy telekommunikációs szolgáltatását egyszerűen, gyorsan, és ha szükséges akár önállóan is adminisztrálhassa
–          fontos Önnek a skálázhatóság és a használat alapú számlázás
–          munkatársai egyaránt dolgoznak az irodából, otthonról, vagy útközben (okostelefon támogatás)
–          call centert, ügyfélszolgálati irodát, helpdesket üzemeltet
–          piackutatást vagy marketing tevékenységet végez

Szolgáltatásunk egy olyan digitális, IP alapú megoldás amelynek használata során az alábbi biztosított funkciók előnyeit élvezheti ki.

 

–          Kliensek és kapcsolattartók online felületen történő adminisztrálása és kezelése
–          Applikációs modulok integrálásának lehetősége a rendszerrel
–          Audio konferenciák kezelése, adminisztrálása (konferencia kontroll funkcióval)
–          Automata híváskezelő és híváselosztó
–          Intelligens, személyre szabható menürendszer
–          Automata recepció
–          Hívás parkoltatás
–          Nyitvatartási időkhöz kötött speciális kondíciók
–          Hívások kezelése kialakított szabályzatok alapján (a rendszer digitális analízissel képes szétbontani a hívásokat és a beállított szabályoknak megfelelően kezelni őket.)
–          Csörgési csoportok kialakításának lehetősége (ügynöki munkát végző, call centeres, helpdesk munkatársak önálló csoportosítása)
–          Teljes kimenő és bejövő híváslista
–          Klienseken belüli önálló alirodák, alfiókok beállítása
–          Számhordozás, hangposta, hangfelvétel

 

Amennyiben érdeklődik szolgáltatásunk iránt, kérem vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal az alábbi elérhetőségeken: