A GIMA Szolnok Ipari Park Kft. innovatív felhő alapú telekommunikációs szolgáltatását ajánlja Önnek ha:
- az Ön vállalkozása dinamikusan bővülő és fejlődő kis-, közép- vagy nagyvállalat
- nem szeretne olyan felesleges szolgáltatások után is díjakat fizetni, amelyeket nem használ ki
- szeretné, hogy havi telefonos költségei előre tervezhetőek és kiszámíthatóak legyenek
- igényli, hogy telekommunikációs szolgáltatását egyszerűen, gyorsan, és ha szükséges akár önállóan is adminisztrálhassa
- fontos Önnek a skálázhatóság és a használat alapú számlázás
- munkatársai egyaránt dolgoznak az irodából, otthonról, vagy útközben (okostelefon támogatás)
- call centert, ügyfélszolgálati irodát, helpdesket üzemeltet
- piackutatást vagy marketing tevékenységet végez
Szolgáltatásunk egy olyan digitális, IP alapú megoldás amelynek használata során az alábbi biztosított funkciók előnyeit élvezheti ki.
- Kliensek és kapcsolattartók online felületen történő adminisztrálása és kezelése
- Applikációs modulok integrálásának lehetősége a rendszerrel
- Audio konferenciák kezelése, adminisztrálása (konferencia kontroll funkcióval)
- Automata híváskezelő és híváselosztó
- Intelligens, személyre szabható menürendszer
- Automata recepció
- Hívás parkoltatás
- Nyitvatartási időkhöz kötött speciális kondíciók
- Hívások kezelése kialakított szabályzatok alapján (a rendszer digitális analízissel képes szétbontani a hívásokat és a beállított szabályoknak megfelelően kezelni őket.)
- Csörgési csoportok kialakításának lehetősége (ügynöki munkát végző, call centeres, helpdesk munkatársak önálló csoportosítása)
- Teljes kimenő és bejövő híváslista
- Klienseken belüli önálló alirodák, alfiókok beállítása
- Számhordozás, hangposta, hangfelvétel
Amennyiben érdeklődik szolgáltatásunk iránt, kérem vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal az alábbi elérhetőségeken: