A szolgáltatásról általában
A hazai és a nemzetközi piacokon a hangkonferencia-szolgáltatások széles választékát lehet találni. Annak ellenére, hogy a különböző internet alapú technológiák egyre népszerűbbek a rendkívül alacsony költségek miatt, a hagyományos telefonos megoldásokat is figyelembe kell venni. Mindkét megoldásnak vannak előnyei és hátrányai a költséghatékonyság és a kényelem szempontjait illetően, így nehéz eldönteni, hogy melyik verziót érdemes választani.
Az optimális megoldás egy hibrid rendszer, amely mindkét típus előnyeit ötvözi. Lehetőség van arra, hogy alacsony költségeket és rugalmasságot biztosítsunk az internetnek köszönhetően, anélkül, hogy drasztikusan megváltoztatnánk telefonos szokásainkat. Nincs szükség kompromisszumra, vagy drága eszközök és szoftverek beszerzésére, hogy ezen szolgáltatásokat igénybe vegyünk.
Az konferencia rendszer működése
A konferenciahívások két típusa létezik: vagy a bejövő hívások vagy a hívásközpont által kezdeményezett visszahívások használatával.
DIALIN Konferencia Szolgáltatások
p>
Annak érdekében, hogy hangtelefonos konferenciát lehessen szervezni, egy adott konferencia telefonszámot kell megadni az adott országban, amely szám egyidejű hívások kezelésére is rendelkezésre áll, attól függően, hogy hányan akarják egyidejűleg használni a szolgáltatást. Ezek a számok Toll (local rate) vagy Toll Free (ingyenesen) fizethetők, és szinte minden országban elérhetők.
A rendszerben korlátlan számú virtuális konferenciaterem áll rendelkezésre, mindegyikük konferencia azonosítóval és jelszóval rendelkezik. Ezek a konferenciatermek általában emberekhez vagy csoportokhoz kapcsolódnak. A konferencia vezetője megkapja a jelszót, és miután azonosítja magát a rendszerben, a vezető kezdeményezi és lezárja a telefonkonferenciát, és más résztvevők csatlakozhatnak.
CALL BACK Automatizált konferencia szolgáltatások (Automatikus visszahívási szolgáltatás, amelyet a konferencia központ kezdeményezett)
A Call Back szolgáltatás által szervezett konferencia használatával nem szükséges az engedélyezési folyamat, amikor a résztvevő csatlakozik a konferenciához. Ez egy gyors és egyszerű módja annak, hogy néhány egyszerű kattintással konferencia megbeszélést kezdeményezzünk. A rendszert külön-külön is lehet használni, illetve nemzetközi Toll és Toll FREE számok segítségével. A konferenciát a CALL CONFIGURATOR-ban lehet létrehozni, ahol a megfelelő szintű hitelesítéssel rendelkező felhasználó beállítja a konferencia paramétereit és a résztvevők listáját. Ezt követi a résztvevőknek e-mailben és / vagy SMS-ben küldött értesítés, a konferencia részleteiről és indításáról. A konferencia vezetője egy SMS küldésével indítja el a konferenciát, majd ezt követően a rendszer felhívja a résztvevőket a beérkezett telefonszámokra.
Az Konferencia Szolgáltatás hasznos lehet a vállalata számára, ha:
- Nem képes vagy nem hajlandó befektetni egy új alállomásba vagy IVR-rendszerbe;
- Fontos, hogy megőrizze a meglévő telefonszámokat és berendezéseket;
- Fontos, hogy megtartsa a rugalmasságot, amit a mobil kapcsolat adhat;
- Szeretné, hogy a konferencia szolgáltatás nem csak az alkalmazottai, hanem partnerei számára is elérhető legyen, vállalja a költségeket;
- Gyakran kezdeményez nemzetközi vagy barangolási hívásokat, amelyek költségeit racionalizálni kívánja;
- Szeretne látni pontos statisztikákat a konferencia módjáról és a kapcsolódó költségekről.
A rendszer előnyei:
A saját PBX-központ működési költségeinek megtakarítása mellett csökkenti az emberi erőforrás igényeit, és jelentős költségmegtakarítást jelent a villamosenergia-fogyasztás költségeivel és az ISDN havi díjaival együtt;
Rugalmas megoldás, könnyű és gyors bevezetés, és más irodákba való költözés esetén nincs gond a készülékek mozgatásával és konfigurációjával;
Nincsenek kezdeti vagy fix havi díjak, hűségszerződés vagy egyéb rejtett költségek, csak a szerződésben rögzített perc díjak;
Mivel hibrid rendszerről van szó, a nemzetközi telefonhívásokat alacsony áron, az Ön igényeihez igazítja.